Полімерна полуничка і не тільки…

Привіт! Хочу поділитись рецептом полуничного тортика: коричнева, рожева та біла полімерна глина, рідка полімерна глина Fimo для “крему”, червона глина для полуниць, зелена – для листочків. Отримуємо смачні на вигляд тортики та багато-багато полуничок, які так і хочеться з’їсти!

Насправді робота дуже кропітка, і якщо ви захочете самостійно зробити таку прикрасу, вам потрібно буде запастись не лише глиною, але й терпінням, тому що кожну полуничку треба зробити вручну, ціленькою або розрізаною навпіл, зробити тортики, “замісити крем” за допомогою рідкої полімерної глини Fimo, зробити кейн полунички у розрізі. Дуже гарні та реалістичні тортики, фрукти та інші смаколики у майстрині Anna Oriona, у неї чудові роботи і майстер-класи для натхнення.

Мені подобається покривати вироби лаком, і тут я зробила так само, проте, мені здається, зефіринки краще не покривати – виглядатимуть натуральніше.

Полімерна полуничка
Полімерна полуничка

Ось такі вийшли сережки та браслет з полуничками, вони не є комплектом, оскільки елементи – тортики трохи відрізняються:

Полімерна полуничка
Полімерна полуничка

Ну, і раз пішла така смакота… Намисто та сережки з апельсинами я уже виставляла окремим постом в блозі, який можна переглянути тут, адже зробила я їх раніше. Але мені хочеться і тут виставити їх фото, тому що вони зроблені в одному стилі і на спільну тематику:

Ще трохи полімерної кави та такого ж шоколаду  в записі “Чашечку кофе? С удовольствием” та моя колись конкурсна робота “Чаювання Аліси” (не перемогла, але трохи голосів зібрала). )))

І насамкінець, просто такі підвіски-тортики для підняття настрою та апетиту (можна вчепити на телефон або флешку- і, прощавай дієто!):

Полімерна полуничка
Полімерна полуничка
Залишити відповідь

