Що почитати дитині – “Дракони, вперед” Каті Штанко

Особисто я підбираю книги по відгуках в Інтернеті, порадах знайомих. Ми любимо читати, тому хочеться поділитись тим, що сподобалось, можливо, це стане комусь в нагоді )))

Про книгу “Дракони, вперед” Каті Штанко я дізналась після її відзнаки на конкурсі ВВС, і я порадила почитати своїй дитині. Книжка насправді чудова, захоплююча, синові сподобалась, він навіть перечитував і захотів мати таку книжку у себе вдома (ми часто обмінюємося книгами і користуємось послугами бібліотеки, тому не всі прочитані книжки є в нашій домашній бібліотеці). Я особисто книгу не читала, але смакові сина довіряю, і окремі уривки, які він зачитував вголос, мені сподобались. Вікова категорія – від 9 років.

Ось посилання на інтерв’ю авторки, теж буде цікаво почитати.

http://www.bbc.co.uk/ukrainian/entertainment/2014/11/141120_book_2014_kateryna_shtanko_int_ms

2 thoughts on “Що почитати дитині – “Дракони, вперед” Каті Штанко

Залишити відповідь

