Намисто з полімерної глини Floral Necklace

Мені дуже подобається робити прикраси, і полімерна глина, як на мене – прекрасний матеріал.

  • По-перше, можна зробити будь-які елементи на власний смак, будь-якого кольору і форми, як уже підкаже фантазія. А її політ, як відомо, не знає меж :))))
  • По-друге, техніки міллефіорі і мокуме гане, які я використовую для колорування, забезпечують абсолютну стійкість кольору і малюнку. Малюнок не зітреться, як при розфарбовуванні фарбами і пензликом.
  • І по-третє, після запікання всі бусини та елементи прикрас залишаються міцними, їх можна намочити у воді, мити з милом. Одного разу на намистину попала кислота (коли я робила пілінг у косметолога), але вона, і малюнок на ній залишились неушкодженими. Правда, трохи стерся лак і намистина стала матовою. Але якби я цього не знала, різниця насправді непомітна.
  • І по-четверте, це можливість проявити себе, дати волю своїй фантазії. А яке задоволення, коли прикрасу носить близька тобі людина! Цю прикрасу я робила спеціально для моєї подруги. Вона каже, що сюрприз удався! ))))

_MG_0112

Колье "Цветочное"

А ось ще одне намисто, яке уже давно має власницю:

_MG_0097
Fantasy Necklace

Воно асиметричне, з застібкою спереду, малюнок виконаний у cane technik, а ось зображення головного елементу ближче:

_MG_0099

_MG_0100

Залишити відповідь

